lorvikatarri said: Hello, would you be willing to talk a bit about your design choices for Sunstreaker (ans Sideswipe)? Sunstreaker is probably my favourite Autobot and I'm cuuuuuurious ʘᴗʘ

omg YES yEAH I CAN have a seat theres gonna be a lot of unorganized babbling

ive actually redesigned my dude sunstreaker and i dont think i ever posted it here so:

image

ok well first i started off with sunstreaker’s characteristics and decided to start off with him being an artist cause at the time i didn’t know too much about sunstreaker aside from being yellow lmao

so after doing my research i was thinking “wow sunstreaker would definitely NOT have been part of the fine arts” cause hot damn i dont think they have the patience for hour long critiques and debates about the meaning behind conceptual art

so i decided that he would be more into underground art!  I got huge inspiration from an artist by the name of Henry Lewis (http://theskullandsword.com/artists/henry-lewis) who’s a tattoo artist that also does fine art and decided that thats what i want sunstreaker to be

image

tattoo artist that does painting on the side hell yea

and then after that it was just a matter of finding clothes that would really show off the tattoos they have while still remaining stylish

sideswipe was more down to earth, so i tried to keep that in mind for them, but tbh i didn’t really put much thought into sideswipe lmao

—-

in terms of physical traits, technically speaking sunny and sides are lamboborghinis which means fast => runner’s body (sprinters to be exact) => more on the skinny side, but tbh i wasn’t really into that i wanted them to be bigger and more “give me your lunch money or ill punch you nerd” kinda way

image

and bonus:  the reason why i made lady sunstreaker’s hair the way it is

image


36 notes ∞ Reblog 9 hours ago

please summon ghosts responsibly

this was originally what i wanted to enter in botcon 2k14’s art contest, but i was too busy to make the deadline.  maybe next year?


530 notes ∞ Reblog 1 week ago

this was a school assignment!

just some flower-ish knights and an oracle dude


119 notes ∞ Reblog 3 weeks ago

a lot of these are super old and i like keeping them in my inbox 2 read later but:


17 notes ∞ Reblog 3 weeks ago
lordranandbeyond:

Preview for the new wallpaper available now on the Lordran and Beyond Patreon, by the ever wonderful Deers! Solaire would be such a terrible art student.
Read the Comic!
Support on Patreon!
Share on Facebook!
More Info

hello im a part of a cool dark souls project thats created by a friend of mine!  if you like dark souls and comics you should check it out UvU

lordranandbeyond:

Preview for the new wallpaper available now on the Lordran and Beyond Patreon, by the ever wonderful Deers! Solaire would be such a terrible art student.

hello im a part of a cool dark souls project thats created by a friend of mine!  if you like dark souls and comics you should check it out UvU


435 notes ∞ Reblog 3 weeks ago

hottest mess in the towers


55 notes ∞ Reblog 1 month ago
another school assignment
the theme was kid friendly D&D!

another school assignment

the theme was kid friendly D&D!


27 notes ∞ Reblog 2 months ago

Anonymous said: is it okay to use your art as sidebar image? I would credit you, but of course only use your art as sidebar if its okay.

hell yeah man!


3 notes ∞ Reblog 2 months ago
hey it was veitstanz birthday on saturday so i drew her cool characters UvU
HOPE YOU HAD A GOOD ONE VEIT!!

hey it was veitstanz birthday on saturday so i drew her cool characters UvU

HOPE YOU HAD A GOOD ONE VEIT!!


27 notes ∞ Reblog 3 months ago

Anonymous said: i'm SUPER SHY so i'm gonna turn on anon but omg i have to say "hi" and "i love your flawless design sense so much!!" it makes me REALLY HAPPY to look at all of your doodles? ;w; thank you for posting

aaaaaaaaaah i dont really post cute compliments cause i wanna keep them forever buT

AAAAAA HI THANK YOU it makes me really happy to hear that!!

and im also glad you like my little doodles too weh im like trying to get back into posting doodles here cause for some reason i stopped and weh im just really happy you like them thank you bab ;;


3 notes ∞ Reblog 3 months ago
1 2 3 4 5 »
Theme By: Heloísa Teixeira